Omeleta Low carb

Na omeletu používám stejné suroviny jako na nudle. Jen výsledné těsto nepeču, ale smažím na oleji. Omeletu lze použít jako nosič na sladký pokrm, doplněný mákem, ořechy nebo drobným ovocem, ale i na slaný pokrm. Pak přidáme šunku, drobně pokrájenou zeleninu nebo posekané bylinky.

Suroviny – 60 g mozzarelly, 1 větší vejce – 59 g, 2 lžičky psyllia – 3 g, špetka soli. Na opečení vyšší vrstvu oleje.

Postup – sýr nakrájíme nadrobno, přidáme psyllium, sůl a vejce. Vidličkou promícháme a směs nalijeme na pánev s rozehřátým olejem. Opečeme z obou stran dozlatova. Použijte vyšší vrstvu oleje, nevsákne se ho tolik do pokrmu a omeleta se nebude při smažení přichytávat na dno pánve.

Hodnota opečené omelety bez ochucení – 922 kJ – 18 g bílkovin – 1 g sacharidů – 16 g tuků

Na opečení jsem spotřebovala 17 g oleje – 15,64 g tuků. A na dochucení 15 g mletého máku a 1 lžičku sladidla erythritol – 304 kJ – 2,63 g bílkovin – 0,84 g sacharidů – 6,63 g tuků. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *